Sunday, 15 July 2012

Hari Keputeraan Sultan Brunei ke 66 tahun.

  Hari ni 15.7.2012 harit ni sangat bersejarah buat Negara Brunei Darussalam... Semua rakyat meraikan hari keputeraan Sultan Brunei Darussalam yang ke 66 tahun. Baginda sangat prihatin dan berjiwa rakyat.Semoga Baginda sentiasa di bawah rahmatNya. Amin...
   Hari ni cuti,esok cuti juge :) sebagai ganti hari Ahad yang jatuh pada 15.7 :) Bestnya dapat rehat dan relax kat rumah..... Pagi tadi suami bawa 2 orang anak pergi liat citer Momok, Jangan Cari Pasal di wayang,saya kat rumah dengan baby dan Mila....so masa yang terluang ni...saya gunakan untuk mengemas dan meng update almari baju dan tudung.... 
                                 Ini yang selalu diguna pakai untuk kerja dan jalan-jalan .....
Emmmm macam-macam fesyen tudung yang saya terjumpa, Biasalah fesyennnnnnn....Fesyen lama akan kembali semula,jadi stok2 lama tu dikeluar semula boleh jugak guna :) 

Ada juga stok yang belum saya pakai lagi :)


........ :) Nanti boleh cuba stail baru lagi :)  









Sunday, 8 July 2012

mini kebun...

  Assalamualaikum.... Setengah tahun sudah berlalu 2012.... sekejap saja masa meninggal kita di pentas dunia...sekarang di Brunei cuaca agak panas dan banyak hutan yang terbakar... Alhamdulillah dalam 2 hari ni ada hujan turun... jadi tanaman saya juga tidak kehausan :)
   Sedih juga saya liat pokok sup saya mati... :( memang belum mahir sangat nak tanam pokok sup ni...Pokok kacang panjang pulak saya liat ada sejenis serangga apa tah yang ngacau daunnya... anak-anak sawi pun setengah dah dimakan  daunnya.... hari Jumaat lepas saya ada spray racun serangga... harap2 pokok kembali ceria :)