Wednesday, 9 October 2013

TRUE WHITE - HIGOAT

Sana True white, sini True white.... saya pun tak nak ketinggalan jugak.... nak juga try ....
Jadi post kali ni kita bercerita pulak tentang TRUE WHITE.... yang penting halal dan asli....

FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

Formulasi terhebat dengan ekstrak buah-buahan berkualiti tinggi serta mampu membantu mencerahkan kulit wajah.

Kandungan kolagen marin ikan tuna merupakan sumber kolagen terbaik. Mampu menganjalkan kulit dan bertindak sebagai anti penuaan.

RASA YANG LAZAT
Selain rasanya yang lazat dan keharuman bunga sakura, ianya membekalkan khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS!

KESAN DALAM 14 HARI
Mmenghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. 

mmmmmm macam mana bentuk dan wajah TRUE WHITE ?????
 TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....


haaaaaa... itu shaker tu dapat free tau tiap kali u all beli true white... best kan... bukan tu saja tau.... ada lagi barang free...

Ok.... kalau korang nak cuba atau berminat nak jadi Agent pun boleh....

Inilah lagi free gift... korang dapat trial pack skin care higoat....

jadi ... memang berbaloi-baloi lah kalau u all mencuba true white ini.....

kat botol TRUE WHITE sendiri dah di ceritakan cara nak minum...
Ok kat sini pun saya akan bagitau k...
cara-caranya :
minum 2 kali sehari...
----- 2 scopp di bancuh dengan air suam / air sejuk 200ml
------ di minum sebelum sarapan ( maknanya waktu pagi lah tu )
------ dan sekali lagi minum sejam selepas makan malam.... ( maknanya sebelum u all zzzz )

APAAAAAA>>>>>. macam mana resultnya?
<<<<<<<< macam mana testimoninya..... 
ok saya akan tunjukkan .... TAPIIIIIIII saya masih lagi mencari.... 

Ini hasil kawan saya yang minum se  jar TRUE WHITE...
OKKKKKK PENGUMUMAN.... SAYA SEDANG MENCARI ANDA.... YA ANDA YANG MEMBELI DENGAN SAYA..... UNTUK menyertai pencarian ini... jika anda terpilih anda akan mendapat  1 JAR TRUE WHITE FOC......
pencarian ini akan berakhir pada 11.11.2013..... Kira hadiah sempena my birthday jugak lah hehehhe
 2 in 1...
macam mana nak sertai... ok 
semua gambar / text/ pengakuan dll sila inbox ke


anda juga mesti sertai atau add saya di blog ini.... TQ
whatsapp 6738247890


No comments:

Post a Comment