Thursday, 11 April 2013

Kesihatan Dijaga Kecantikan Terpelihara - AlWahida

Assalamualaikum...Hi Kengkawan ari ni saya nak perkenalkan satu lagi produk kesihatan dan kecantikan yang mantap dan harga yang berpatutan, yang penting produk muslim.

   AlWahida  @www.wer.my  mempunyai perbagai jenis minuman kesihatan untuk kita miliki. Saya sangat mengalu-alukan rakan niaga diseluruh Malaysia,Brunei dan Singapore untuk menjadi agent atau stokis di kawasan anda.

 Jangan risauuuuuu... untuk menjadi agent / ahli / pengedar  cuma rm 150....... mahallllll? jap, jap,jap.... dengan rm 150 yang akan laburkan tu, anda akan  diberikan 3 produk yang boleh dipilih sendiri oleh anda.Anda boleh memilih produk yang sama dengan nilai rm150.... wahhhhh BEST kan...nanti,nanti.... bukan setakat itu saja... selepas anda menjadi agent Wahida, anda akan layak menerima pelbagai kelebihan dan keistimewaannya....Macam-macam adaaaa :)

Pakej ini bernilai rm207. Pos free seluruh Malaysia

Ini adalah keterangan produk-produknya :)




Ini lah serba sedikit... sorry tak berapa menarik saya buat... :) kalau nak tahu lebih lanjut boleh sms saya +60178237410 atau add fb saya k
email saya kedaionline@hotmail.com


No comments:

Post a Comment