Tuesday, 17 December 2013

KEHIDUPAN bersama PRIMADONA WORLDWIDE

Assalamualaikum.... sebenarnya tak ada apa yang penting sangat nak diceritakan.... tapi kalau saya coretkan dlm blog saya yang tak seberapa ini... rasanya ok jugak... ada yang baca... ada yang menilai.... ada yang berfikir... ada yang terfikir dan ada yang bertindak.....

        Bulan mac 2013  saya dan keluarga balik bercuti ke kampung halaman di Malaysia...balik sekejap jer... jumpa saudara - mara... time balik tu lah saya diperkenalkan oleh kakak ipar saya produk primadona worldwide... sebelum ni saya dah tau... YAAAA TAU.... tapi bukan 100%....tau nama produk itu jer :)

                                                         ni gambar dalam kapal terbang...

                                         ini pulak anak sulung saya dengan toknya....

          
   Jadi nak di jadikan cerita kira saya ni kes terpaksa lah .... kakak ipar suruh join ambik pakej yang besar.... alamak.... balik bercuti duit nak guna untuk bercuti.... last2 suami saya kerana TERPAKSA mengeluarkan modal rm388 dan kami dpt 2 produk.... 

                           Kakak ipar sarankan ambik  yg kotak merah sebab boleh minum untuk semua...time ni namanya pun saya lum hafal... saya panggil kotak merah,kotak hijau,kotak hitam jer
                           Lepas habis percutian saya pun balik semula ke Brunei... dengan  membawa 2 kotak ini huhuhuhu...... apa saya nak buat ni?   
CAM NA NAK JUAL?
CAM NA NAK CERITA KAT ORANG?
CAM NA NAK PROMO?

TOTALLY  ZEROOOOOOO....arghhhhhhhhhhh.....setiap malam saya merenung jer produk yang 2 ini ...
                   Saya  tak kisah.... kalau saya tak mulakan cam na nak TAU.... jadi saya gunakan FB....itu perkara pertama saya lakukan.... then ada orang tanya.... alamak... cam na ni???????
okey relaxxxxxxxxxxxxxxxx..... saya gunakan WHATSAPP.... saya tanya abang ipar saya yang memang SIFU.... semua dia tau.... orang tanya saya...saya tanya SIFU.... 
              Dari ZERO... ilmu saya ada lah naik sikit tentang produk....then selepas sebulan berlalu... ALLAH telah utuskan seorang hamba ALLAH berminat dah join sebagai agent saya,.... ARGHHHHHH.... cam na ni ...SIFUUUUUUU tolonggggggggg....belajar lagi...dia tanya ...saya tanya SIFU... segalanya saya belajar dari PJJ ( PENGAJIAN JARAK JAUH ) .... saya pesan kepada SIFU saya...jangan boring layan pertanyaan saya ya... sebab saya akan bertanya tak kira tengah malam atau awal pagi jika ada benda yang saya tak tau....
         Alhamdulillah saya tak terus goyang kaki dengan 2 produk kotak merah tu... Dari modal suami bagi rm388... sekarang saya sudah jadi MOBILE STOKIS PRIMADONA WORLDWIDE....
dari  hari ke hari agent saya makin bertambah.... pengguna juga makin bertanya dan membeli produk PRIMADONA WORLWIDE.... ilmu saya makin bertambah... 

       Dari modal rm388 bulan pertama saya dapat bonus rm50...Alhamdulillah... SYUKUR...siapa nak bagi kat kita senang2 RM50 kan.... dan kini bonus  saya tak lah banyak sangat tapi ALHAMDULILLAH dah jadi 4 ANGKA.... MODAL DUIT SUAMI RM388  dah berbalik dah... sekrang selain bonus, saya juga dapat produk ni FREE... jadi yang FREE tu saya hadiahkan untuk suami STEM SHAPE
 (KOTAK HIJAU )   dan hadiahkan untuk saya SARIAGE ( KOTAK MERAH ) .... ye lah kenalah minum dan amalkan kalau dah tau akan kebaikannya.... 
    ALHAMDULILLAH suami saya dah tinggalkan panadol... kalau dulu stok panadol selalu dengan dia... sikit2 panadol-sikit panadol.....
    DAN yang paling saya suka PERUT nya yang sebelum ni BUN... tu... sekarang dah ok kembali.... 
TERIMA KASIH SAYANG kerana  bagi RM388
     
Jadi... tidak ada alasan ...

# PRODUK MAHAL LAH
# TAK ADA MODAL LAH
# TAK TAU LA NAK JUAL
# TAK FAHAM LAH NAK TERANGKAN PADA ORANG
# MAU KA ORANG BELI
#TAK SUKA JUAL BARANG LAH  

     satu saja persoalannya.....

 ANDA MAU SIHAT? ANDA MAU DUIT?
 HENDAK SERIBU DAYA ... TAK NAK SERIBU DALIH.....
ORANG YANG RUGI DAN KETINGGALAN IALAH ORANG YANG SELALU BAGI ALASAN....

fikir-fikirlah..... saya ada cara untuk membantu anda diluar sana... sekadar ilmu saya yang cetek ini.... jika ada yang mengizinkan untuk saya  bimbing anda... sila lah whatsapp 6738247890....  

No comments:

Post a Comment