Saturday, 19 April 2014

Perubahan Dalam Pola Kehidupanku....

                                         
                                     Tarikh baru dan hari baru buat diri saya..... Sesuatu yang drastik yang saya lakukan.... Setelah hampir 15 tahun bertugas sebagai seorang pendidik ( GURU ) kini saya telah meletakkan jawatan itu. Kini saya telah bergelar suri rumahtangga  sepenuh masa.....

           Betul atau tidak tindakan itu saya tidak pasti.... Apa pun saya pasti janji Allah dan perancangan dari Allah adalah yang terbaik. Rezeki Allah ada di mana-mana  selagi kita berusaha InshaAllah...
         Saya bukan jenis mengharap 100% kepada suami... Saya tidak boleh duduk diam...Saya suka mencuba... Saya akan  berusaha... Sekarang kan dah canggih.... ada handphone canggih... ada laptop...JOM ONLINE BUSINESS :)
       Doakan saya semoga impian  dan cita-cita saya tercapai..... Semoga suatu hari  saya ada sebuah kedai kecil  :)
        Sekarang selain menghantar anak2 ke sekolah. Saya akan bercucuk tanam.... itu minat saya... suka tanam bunga dan sayur-sayur....  Sekurang-kurang masa saya terisi....

         


No comments:

Post a Comment