Sunday, 21 October 2012

Birthday lagi :)

Alhamdulillah Oktober datang lagi dan saya masih bernafas demi mengharungi liku-liku sebuah perjalanan sebagai seorang insan di atas muka bumi ciptaNYA....
     Emmmmmm bulan ni  tanggal 22 genaplah umur saya?????? jap nak kira jap.... 2012 -1977 ...cuba kira?...... heheheh dah malas nak mengira umur le... sebab dah 30 an huhuhuh.... apa pun mesti ceria dan muda sokmo.... :)....
    Alhamdulillah saya tetap bersyukur walau tidak 100% impian serta angan-angan saya tidak menjadi kenyataan tapi 60-70% rasa ada persamaan..... semua ni saya mula dengan angan serta melakarkan impian untuk matlamat jangka pendek serta jangka panjang  semasa saya di sekolah menengah lagi......
   Jauh disudut hati saya masih menyimpan impian serta matlamat yang satu.... Saya ingin melanjutkan pengajian saya.... :( tapi tak tau lah bila akan tercapai ....
 

No comments:

Post a Comment