Wednesday, 31 October 2012

KESIAN PUNYA HAL.....



 Kata orang kesian kat orang berpada2.... Saya punya kes pulak , entahlah macam mana nak kata.... } Saya masuk kedai pertama, tak ada customer cuma saya sorang je, kesian pulak saya liat penjual tu, saya pun beli la tudung2 dan baju : pastu masuk kedai kedua, pun sama kesnya, tak ada customer jugak,lagi kesian sebab saya liat x byk brg lagi kat kedainya ,kesian jugak, orang nak cari rezeki, saya pun terbeli jugak

No comments:

Post a Comment