Friday, 30 November 2012

With my x

pejam celik-pejam celik dah nak sampai ke penghujung tahun 2012...
     Seperti biasa agenda wajib setiap tahun sekolah akan mengadakan graduation day....
Tahun ini graduation day sekolah kami diadakan di hotel Ridzqun ..... 
    Saya pulak kalau masa peter pan konsert jadi ketua make-up, untuk graduatin ni saya  jadi ketua refreshment.... ok jugak lah rasa pengalaman baru....
   Rasa cam tak caya... tapi kena jugak percaya...
Saya masih kecik lum tinggi-tinggi 
                                                                   Inilah saya :)

                                              ini pulak x x saya :)
   Jangan salah faham..... ini semua bekas anak-anak murid saya... sekarang mereka sudah tingkatan 5... 
dulu dorang kecik2 je... sekarang dorang dah besar dan tinggi tapi saya..... huhuhuuhu :( tetap le rendah ....
                                       Yang paling best... dorang masih ingat nama cikgu dorang :)
                                                     Selesai lah sudah segala kekusutan dan kepeningan kepala dengan setiap tugasan yang diberikan..... Nanti boleh cutiiiiii yeeeee.... rehatkan minda untuk hadapi suasa baru  tahun 2013...

No comments:

Post a Comment