Wednesday, 8 May 2013

Testimoni Produk Al-Wahida

   Alhamdulillah, sangat teruja dengan komen - komen dan pengakuan ikhlas dari beberapa pengguna produk Al-Wahida. Mereka happy saya pun happy ,mereka semakin cergas ,membuatkan saya makin bersemangat...

  Saya akan menampilkan beberapa pengakuan dan gambar - gambar dari pengguna Al-Wahida... Yang penting produk ini,produk muslim suci dan halal...
  
   

Ini adalah hasil menggunakan corong resdung .... first time guna banyak yang keluar... kepada sesiapa yang mengalami gatal2, bahagian muka/mata,resdung,sakit kepala,migrain,bersin2 boleh try corong resdung ni...sekotak rm10 sahaja kalau brunei bnd$4.50... diperkaya dengan lilin lebah dan ada sabun cuci muka...

inilah bentuk corong resdung tu..... 

haaa inilah corong resdung...

Ini pulak pengalaman customer menggunakan GMC sebotol rm 50/bnd$22...
kalau nak murah jom le join member :)

ini antara yang berjaya dalam Wahida... ada lagi tapi...nanti saya sambung lagi lah ya...sebab nak zzzzzzz hehehhee :)

oh ya sebelum terlupa...saya nak bgtau perkara penting :
anda boleh hubungi sms ke 60178237410 atau whatsapp 6738247890...
nak order ? Bolehhhhh just whatsapp atau sms k tq  
love u all


No comments:

Post a Comment