Saturday, 29 June 2013

Inilah Hakikat Kehidupan....

Assalamualaikum... kepada kawan-kawan yang mengikuti blog saya.... kepada yang terjumpa blog saya,kepada yang terbaca blog saya :) 
Selamat bersantai bersama keluarga... Emmmm setelah 6 hari penat bekerja  menguruskan segala jenis urusan, tanggungjawab masing-masing... Hari Ahad adalah yang paling dinanti-nanti bagi yang berkeluarga... dapat bersama keluarga bagi yang single... keluar ngan GF/BF ke?.... apa pun jangan lupa jaga batasan sebagai hambaNYA.... ( jangan marah aaaa ...ingat mengingati : )
   Lama sudah tak bercerita dalam blog ni...macam-macam yang dilalui dan diharungi... Beginilah adat sebagai makhluk ciptaaNYA... masing-masing dengan tugasan dan tanggungjawab yang perlu kita lakukan... suka atau tidak ... terserah... yang penting bagaimana kita mengharungi dan menghadapinya...
   Bagi saya... saya jenis simple... masalah tetap ada... jangan lari dari masalah,cuma jangan jadikan sesuatu itu sebagai masalah. Hadapi dan fikirkan itu adalah salah satu warna yang perlu kita corakkan dalam mengharungi kehidupan ini dan jadikan ia sebagai pembakar semangat untuk kita jadi lebih kuat dan bersemangat dalam KEHIDUPAN..
   ( hahahaha perangsang dari pakar motivasi tak bertauliah )


                              Nikmatilah KEHIDUPAN kita dengan penuh kenikmatan....
   

No comments:

Post a Comment