Wednesday, 5 December 2012

Laksa kedah

Laksa Kedah saya ni memang dah ada peminat yang setia sudah :) Alhamdulillah...
    Jadi dah cuti sekolah ni... saya pun memulakan projek saya yang dah lama tertutup buat sementara waktu dek kerna sibuk dengan Salsabila dan urusan kerja. Mulai esok saya mula menerima tempahan laksa dari pelanggan. Sekontena tu saya jual bnd2.00.... emmmmm tetiba saya pulak yang menelan liur... mengenangkan rasa kuah nya.... esok pagi baru start masak....harap mendapat sambutan yang memberangsangkan Amin....


  Alhamdulillah ni sambungan ceriota pasal laksa :)
            Hari ni 2 kali buat penghantaran first .... dalam jam 11- 12.00 pastu  seconds petang pulak....
best gak boleh jalan2 hehehehhehe
    
                        oppssss .... ni gambar  laksa yang dah siap masak pagi tadi....sebelum ngantar pada customer kenalah saya yang makan dulu :) Lapar daaaaaa.... lagipun terseliur dah lama tak masak laksa...
                              Ini pulak gambar masa saya tengah sediakan untuk di hantar kepada orang-orang yang mengorder :)
                     dah siap pekkkkk jom la kita jalan-jalan hantar makanan :)
    Terima kasih pada yang telah membuat tempahan :)



No comments:

Post a Comment