Wednesday, 13 June 2012

Angan-angan dan $$$$$$

    Sekarang musim cuti sekolah.... memang best sesangat dapat dok di rumah, ( Walaupun penuh dengan kerja-kerja rumah ) Tapi Sayalah bos sayalah kuli... Ada ku kisah :) 
    Sebenarnya kan kannnnnn saya tengah pening kepala ni.... angan2 belum jadi kenyataan. Emmmm time macam - macam ni lah rindu bertambah-tambah pada ayah di Malaysia ..... huhuhuhu.... Saya nak tambah tanam lagi pokok dragon fruit. Nak buat batas lagi untuk tanam herba-herba dan di kelilingi dengan pokok-pokok bunga .... Wahhhh bestnya ( Pabila membayangkan petang-petang boleh duduk bersantai meliat tumbuhan sedang mekar ) arghhhh angan-angan lagiiiiii.....
    Huhuhuuhu macam mana ya nak tanam dragon fruit? tanam tau.... tapi saya nak kena buat tempat utk dia berpaut tu yang belum pandai.... 
    Semoga Allah kurniakan kesihatan yang bagus utk saya meneruskan angan-angan saya ini. Saya tetap nak cuba buat juga, Tapi nak kena ke kedai beli kayu dulu...
   Saya memang akan terhabis $$$$$$ kalau pergi ke kedai alat-alat tulis, kedai buku,alat-alat make up dan nursery bunga ..... Ni lah zone bahaya untuk saya.
Ini bunga orkid kesayangan saya... sepohon dah kena kebas dek orang :(


angan-angan saya lagi :) nak tambah pokok bunga.... tapi kena tambah sikit-sikit lah sebab nak kena beli ,kalau nak kena beli nak kena guna $$$$$$ hehehhe

4 comments:

  1. As salam tuan umah,
    Saya pn suka bunga orkid. Ketiga spesis dlm foto ada saya tnm sblm ni. Yg plg atas tu dancing lady orchid. Orkid ni mmg rajin berbunga dgn lbt. Tau tak sbb apa ia diapnggil dancing lady? Cuba lihat kelopak bunganya seakan wanita berpakaian gaun sdg menari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam... ya saya memang suka dan minat :) terima kasih kerana sudi singgah di blog saya dan semoga boleh bertukar2 idea :)

      Delete
  2. WuMing punya Sepupu buat part time jual Bunga orkid... Tapi tak selalu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. WU MING.... wah best tu :) di mana? Saya di Brunei

      Delete