Wednesday, 13 June 2012

perkembangan terkini - Semaian

 Tak kira tengah hari  ujan ke kalau dah rindu  tetap juga nak bertemu .... Begitulah saya dengan tanaman sayur - sayur di belakang rumah saya.
           Ini gambar anak pokok kacang panjang... hihihi dah makin panjang dan nampaknya Alhamdulillah....
     Haaaa yang ni pulak anak pokok peria... ari tu nampak satu je... sekali ari ni saya nampak ada 3  sudah kelihatan.... dari biji buah peria yang saya masak ....memang tak di duga dan disangka langsung Alhamdulillah ....


    Ini pulak anak pokok tomato.... Selalunya saya tanam sempat sekali berbuah pastu mati... ni tak tau lah... just try :)
         Jeng...jeng ..jeng Ari tu kan saya janji nak tunjuk anak- anak pokok timun kan yeeeee  dan inilah perkembangan tanaman mini sayur saya setakat ari ni 13.6.2012 
                      Amacam? rasa - rasa sempat ka mengeluarkan hasil untuk bulan Ramadhan yang bakal tiba ?
                      Sawi pun dah banyak nampak tunasnya tapi tak sempat nak take photo heheheh Salsabila dah bangun dari tidur :)
okey nanti kita sambung cerita lagi...

No comments:

Post a Comment